+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Saint Moritz Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 322 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Marketa Wernerova

jednotlivec, 29.4.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Petličková

jednotlivec, 11.3.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • V požadavku jsem měla oddělená lůžka, ale byla manželská postel. Procedury v 8h ráno jsou dost nepříjemné, když si chce člověk odpočinout a trochu se vyspat., masér mi přišel jako naprostý amatér, při perličkové koupeli mi z trysek stříkala studená voda, takže jsem vylezla zmrzlá. Jinak super kuchyně a pěkný prostorný pokoj.

Personál
10
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Ludmila Perglová

jednotlivec, 5.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • vstřícný přístup paní maserky

  • Rozbite schody pri vstupu do hotelu, nezametené okolí hotelu vsude napadené listí, pavuciny na fasádě hotelu prostě nevlídné okolí již při příchodu do hotelu. V restauraci nám byl přislíben stul pro dva. Ovšem již druhý den byl obsazen a cituji slova servírky " oni přišli dřív a nebojte se o jídlo nepřijdete a najíte se. Podotýkám, že to nebyli česky hovořící hosté

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Robert Michalič

jednotlivec, 8.11.2016

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • 1. Výborné jídlo. 2. Klidné prostředí 3. Vlídný personál.

  • 1. Celkově velice dobrý dojem z hotelu pokazila klasická celková masáž, která je v nabídce na internetu proklamovaná jako 50-ti minutová. Průkazky které jsme na místě obdržely už byly napsané na 30-ti minutovou masáž. Realita byla poněkud zdrcující, masér nás vzal do své pracovny s manželkou najednou. Natřel nejdříve mne olejem téměř po celém těle bez náznaku jakéhokoliv masérského tahu. Přikryl dekou, kterou pokrývá zřejmě všechny klienty, nepoužil extra prostěradlo pod deku ! Pak natřel manželku. Celkově trvala celková masáž u mne i manželky dohromady 20 minut tj. 10 minut na jednoho !!! A zdůrazňují šlo jenom o natření kůže olejem bez jakéhokoliv masérského hmatu. Manželka je shodou okolnosti profesí masérka a já rehabilitační lékař v lázních, tak to snad umíme profesionálně posoudit. Celkový dojem naštěstí zachránily jiné služby poskytované na hotelu a příjemný personál.

Personál
9
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Roman Vašák

dospělý pár, 5.7.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Je znát že se šetří kde se dá. Staré tv se set-top boxem kde jdou 4 české programy. Bazén 8 - 20 čekal bych alespoň do 22. Po večeři si jít zaplavat ?. Snídaně ok. Večeře omezení výběr. Jinak byl na hotelu celkový klid a pohoda. Pokoje čisté ?

  • Ochotný a profesionální personál v balneo centru.

  • Chybějící Whirlpool. Nelze konzumace platit při odjezdu. Bez welcome drink ?

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Kateřina Šebková

mladý pár, 30.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Hotel bych doporučila spíše pro starší lidi nebo ty, kteří hledají klasické lázně a procedury. My jsme chtěli spíše wellness, ke kterému má hotel daleko. Jedna malá sauna, která se musela rezervovat a při procedurách jsme se cítili jako pacienti.

  • Velmi příjemné a ochotné recepční, krásná příroda a výhled z relaxačního koutku u bazénu. Hezky připravené prostírání na romantické menu.

  • Opravdu jsme se těšili na masáž, kterou nám zrušili. Při procedurách, které měly být relaxační bychom očekávali relaxační hudbu a ne rádio a zacházení jako s pacienty v nemocnici. Ve výtahu bývalo odloženo špinavé nádobí a čistící prostředky, přístup pokojských také neprofesionální.

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 19.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Celková spokojenost.

  • Klidné prostředí Ochotný a vstřícný personál. Parkování u hotelu.

  • Neupravené prostory kolem hotelu-zaplevelené záhony. Pavučiny vně oken balnea.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Miloslav Novak

jednotlivec, 27.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Děti nebyly, hřiště pro ďeti není. V soused staví je stavba, ruší úhlednost a čistotu okolí

  • Sauna nemá samostatnou odpočívá ránu. Lavice zaberou koupající.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Ladislav Drda

jednotlivec, 10.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Miroslav Sklenář

jednotlivec, 6.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Celkem příjemný relax.

  • - celková atmosféra - úroveň obsluhy v restauraci

  • - v hotelu 4* není obvykle, ze si host musí nosit k bazenu ručník z pokoje - velmi nízká úroveň masáže nohou, laxní neodborný přístup

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Kateřina Hanzlíčková

dospělý pár, 20.8.2019

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Barbora Vaňková

mladý pár, 7.5.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Markéta Nováková

jednotlivec, 25.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobyt byl velmi příjemný, personál milý. Můžu doporučit pro příjemný relax v klidném prostředí.

  • čistota, příjemné klidné prostředí

  • Přes příslib zajištění bezmléčné diety pro jednu z nás, nebyla dieta respektována a nebyla připravena žádná náhrada. Kompenzace byla nabídnuta alespoň v podobě kávy, ale rozhodně se nikdo nezabýval nabídkou alternativních pokrmů, především dezertů. Bohužel by bylo lepší příště neslibovat, aby bylo možné se připravit na to, že případná omezení si klient vyřeší sám tím, že si něco přiveze, ne že bude zklamán na místě.

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anonym

16.10.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Miroslava Holotová

jednotlivec, 4.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 3.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Ivana Hefnerová

jednotlivec, 2.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Zborilova Katerina

jednotlivec, 19.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Martin Paluch

mladý pár, 15.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Na tento vikend sme mali romanticky pobyt, bohuzial veceru sme mali povodne absolvovat pri spolocnom stole s dalsim hostom, neprislo mi to moc romanticke, kazdopadne potom sa personal restauracie pokusil vyriesit situaciu, na zaklade nasej nespokojnosti. Tiez si nie som isty, ci sme dostali Deluxe pokoj, ktory bol slubeny. Je mi jasne, ze niektore veci boli sposobene aj nasim neskorym prichodom, preto sme sa museli dost prisposobovat nacasovaniu procedur. Druha vec je, ze i kdyz ranajky boli oficialne do 10:00, uz okolo 9:15 nebolo moc z coho vyberat, kedze vsetko bolo vyjedene.

  • -Velmi prijemny personal pri lazenskych procedurach. -Lazenske procedury a lazenska cast pobytu boli top. -Lokacia hotelu.

  • -Personal nehovori anglicky, co bola nevyhoda pre moju priatelku. -Priemerny personal v restauracii, mal som pocit, ze keby som hovoril nemecky, dostava sa mi uplne ineho pristupu. -Pozdne ranajky v podstate nemaju zmysel, kedze jedlo bolo doplnovane velmi malo. -Romanticka vecera bola s komplikaciami. -Manzelsku postel by som doporucoval spise ako king size a nie s dvoma matracmi, ktore sa od seba odsuvali. -Sprchovy gel v koupelne bol zmiesany s vodou asi 1:1, pravdepodobne kvoli znizeniu nakladov, nic prijemneho -V sprche chybal sprchovy zaves

Personál
5
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6
Hotel Saint Moritz odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkuji za Vaše připomínky a náměty. Velice si jich vážíme. A budeme se snažit naše služby neustále zlepšovat. V hotelu se chováme stejně ke všem hostům, ať už mluví jakýkoli jazykem. Přiznávám, že angličtina není v Západních Čechách velmi rozšířená, ale recepce anglicky mluví. Musím se ohradit ohledně ředění sprchového gelu v koupelně, opravdu bychom si nedovolili ho ředit. Kdybychom chtěli ušetřit na nákladech, nedáme k dispozici hostům hotelovou kosmetiku - šampon, tělové mléko, koupací čepici nebo hotelové trepky. Děkuji a přeji příjemný den