+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Saint Moritz Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 325 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Marketa Wernerova

Einzelreisender, 29.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

28.3.2024

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana Petličková

Einzelreisender, 11.3.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • V požadavku jsem měla oddělená lůžka, ale byla manželská postel. Procedury v 8h ráno jsou dost nepříjemné, když si chce člověk odpočinout a trochu se vyspat., masér mi přišel jako naprostý amatér, při perličkové koupeli mi z trysek stříkala studená voda, takže jsem vylezla zmrzlá. Jinak super kuchyně a pěkný prostorný pokoj.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Ludmila Perglová

Einzelreisender, 5.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • vstřícný přístup paní maserky

  • Rozbite schody pri vstupu do hotelu, nezametené okolí hotelu vsude napadené listí, pavuciny na fasádě hotelu prostě nevlídné okolí již při příchodu do hotelu. V restauraci nám byl přislíben stul pro dva. Ovšem již druhý den byl obsazen a cituji slova servírky " oni přišli dřív a nebojte se o jídlo nepřijdete a najíte se. Podotýkám, že to nebyli česky hovořící hosté

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Robert Michalič

Einzelreisender, 8.11.2016

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • 1. Výborné jídlo. 2. Klidné prostředí 3. Vlídný personál.

  • 1. Celkově velice dobrý dojem z hotelu pokazila klasická celková masáž, která je v nabídce na internetu proklamovaná jako 50-ti minutová. Průkazky které jsme na místě obdržely už byly napsané na 30-ti minutovou masáž. Realita byla poněkud zdrcující, masér nás vzal do své pracovny s manželkou najednou. Natřel nejdříve mne olejem téměř po celém těle bez náznaku jakéhokoliv masérského tahu. Přikryl dekou, kterou pokrývá zřejmě všechny klienty, nepoužil extra prostěradlo pod deku ! Pak natřel manželku. Celkově trvala celková masáž u mne i manželky dohromady 20 minut tj. 10 minut na jednoho !!! A zdůrazňují šlo jenom o natření kůže olejem bez jakéhokoliv masérského hmatu. Manželka je shodou okolnosti profesí masérka a já rehabilitační lékař v lázních, tak to snad umíme profesionálně posoudit. Celkový dojem naštěstí zachránily jiné služby poskytované na hotelu a příjemný personál.

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Roman Vašák

Älteres Paar, 5.7.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Je znát že se šetří kde se dá. Staré tv se set-top boxem kde jdou 4 české programy. Bazén 8 - 20 čekal bych alespoň do 22. Po večeři si jít zaplavat ?. Snídaně ok. Večeře omezení výběr. Jinak byl na hotelu celkový klid a pohoda. Pokoje čisté ?

  • Ochotný a profesionální personál v balneo centru.

  • Chybějící Whirlpool. Nelze konzumace platit při odjezdu. Bez welcome drink ?

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Kateřina Šebková

Junges Paar, 30.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotel bych doporučila spíše pro starší lidi nebo ty, kteří hledají klasické lázně a procedury. My jsme chtěli spíše wellness, ke kterému má hotel daleko. Jedna malá sauna, která se musela rezervovat a při procedurách jsme se cítili jako pacienti.

  • Velmi příjemné a ochotné recepční, krásná příroda a výhled z relaxačního koutku u bazénu. Hezky připravené prostírání na romantické menu.

  • Opravdu jsme se těšili na masáž, kterou nám zrušili. Při procedurách, které měly být relaxační bychom očekávali relaxační hudbu a ne rádio a zacházení jako s pacienty v nemocnici. Ve výtahu bývalo odloženo špinavé nádobí a čistící prostředky, přístup pokojských také neprofesionální.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 19.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Celková spokojenost.

  • Klidné prostředí Ochotný a vstřícný personál. Parkování u hotelu.

  • Neupravené prostory kolem hotelu-zaplevelené záhony. Pavučiny vně oken balnea.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Miloslav Novak

Einzelreisender, 27.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Děti nebyly, hřiště pro ďeti není. V soused staví je stavba, ruší úhlednost a čistotu okolí

  • Sauna nemá samostatnou odpočívá ránu. Lavice zaberou koupající.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Ladislav Drda

Einzelreisender, 10.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Miroslav Sklenář

Einzelreisender, 6.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Celkem příjemný relax.

  • - celková atmosféra - úroveň obsluhy v restauraci

  • - v hotelu 4* není obvykle, ze si host musí nosit k bazenu ručník z pokoje - velmi nízká úroveň masáže nohou, laxní neodborný přístup

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Kateřina Hanzlíčková

Älteres Paar, 20.8.2019

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Barbora Vaňková

Junges Paar, 7.5.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Markéta Nováková

Einzelreisender, 25.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pobyt byl velmi příjemný, personál milý. Můžu doporučit pro příjemný relax v klidném prostředí.

  • čistota, příjemné klidné prostředí

  • Přes příslib zajištění bezmléčné diety pro jednu z nás, nebyla dieta respektována a nebyla připravena žádná náhrada. Kompenzace byla nabídnuta alespoň v podobě kávy, ale rozhodně se nikdo nezabýval nabídkou alternativních pokrmů, především dezertů. Bohužel by bylo lepší příště neslibovat, aby bylo možné se připravit na to, že případná omezení si klient vyřeší sám tím, že si něco přiveze, ne že bude zklamán na místě.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
6

Anonym

16.10.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miroslava Holotová

Einzelreisender, 4.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 3.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Ivana Hefnerová

Einzelreisender, 2.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Zborilova Katerina

Einzelreisender, 19.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7