+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Saint Moritz Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 325 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

skupina přátel, 24.9.2015

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Lokalita mimo centrum - klidné místo Čistota

  • Chybí minibar

Personál
9
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Radka Brejchová

jednotlivec, 14.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velice příjemná obsluha v restauraci.

  • Na recepci připraveny při příjezdu veškeré instrukce v němčině. Proč když je avizován český host. Němčina je používána automaticky.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7
Hotel Saint Moritz odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Brejchová, velmi vám děkuji za vaše hodnocení. Ráda bych se vám omluvila za nedopatření při vašem příjezdu, kdy jste dostala veškeré materiály v němčině. Došlo bohužel chybou recepční k záměně. Tato byla za svou nepozornost potrestána.
Ráda bych se ohradila proti tomu, že němčina je používána automaticky. Českých hostů k nám jezdí poměrně dost a zatím se nám nestalo, že by dostali informace v jiném jazyce. Ten den bylo mnoho příjezdů a recepční si již připravené materiály pro hosty nestihla zkontrolovat. Chybu recepční tím neomlouvám. Bohužel ani vy při komunikaci s recepcí jste toto nezmínila. Byla by učiněna okamžitá náprava s omluvou. Myslím, že pokud je host s něčím nespokojen měl by to v prvé řadě řešit na hotelu. I pro nás je zpětná vazba důležitá, proto jste také měla možnost se vyjádřit v dotazníku spokojenosti hostů. Toho jste nevyužila, vaše odpovědi v dotazníku jsou pouze pozitivní a děkujete za příjemný pobyt. Pokud se host chová, že je se vším spokojen, nic neřekne, ale po odjezdu sedne k počítači a inzeruje zpětně problém nebo nedostatek, je bohužel trendem doby.

jiří jezbera

dospělý pár, 2.10.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Hana

dospělý pár, 21.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Příjemný hotel v přírodě, výborná kuchyně, teplý bazén.

  • Byli jsme krátce po karanténě, takže omezené možnosti v centru. Průměrná kvalita procedur.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Monika Vavříkova

jednotlivec, 5.8.2019

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Hezké a klidné prostředí, čisté pokoje a velmi milý personál.

  • Hezké a klidné prostředí, čisté pokoje,velmi milý personál.

  • Potíže s klíčem (kartou), sauna se zapíná pouze pro dvě a více osob. Byla jsem sama a musela čekat, až bude ještě někdo další chtít do sauny.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Lenka Šabatová

skupina přátel, 17.1.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • bylo to prostě super! Jídlo a personál restaurace i balnea byl super! veliká pochvala :)

  • dalo by se říci, že vše bylo super:) jen škoda, že jsem si nemohli objednat další masáže, jelikož bylo plno...

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Lenka Kohoutová

skupina přátel, 19.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Moc se nám pobyt líbil a užili jsme si ho.

  • Naprosto výbroné jídlo, profesionální pan šéf kuchař, který se osobně přišel zeptat na spokojenost/nespokojenost s jídlem. Moc milá paní na masáže a procedury! Skvělý bazén a luxusní krásné pokoje. Velmi pohodlné postele. Celkově personál až na jednu vyjímku velmi příjemný a ochotný. Krásná okolní krajina, na kterou se člověk může dívat i během procedůr.

  • První den na recepci byla velmi nepříjemná starší paní, která se postavila k nesrovnalostem v časovém harmonogramu procedůr velmi laxně a neochotně. Nakonec jsme si tento problém museli vyřešit vlastními silami. Další recepční už byli v pořádku.

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 30.4.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 10.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 10.4.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Poloha hotelu na klidném místě, ale v dosahu města Bezproblémové bezplatné parkování Vstřícnost personálu Prostorný světlý pokoj

  • průměrná nabídka a kvalita jídel v restauraci

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8
Hotel Saint Moritz odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velmi Vám děkuji za Vaše postřehy. Vážíme se kladných i záporných hodnocení, které nám umožňují zlepšování našich služeb. Doufám, že Vás u nás budeme moci znovu uvítat. Hezký den Olga Krýslová

Renata Šmelová

mladý pár, 4.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Prijemny hotel v prijemnem prirodnim prostredi ne prilis daleko od centra.

  • Velmi prijemny personal i vyborne sluzby, vstricnost k zakaznikum. Vyborna kuchyne. Dekujeme Smelovi

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8
Hotel Saint Moritz odpověděl na tuto recenzi.
Vážení paní Šmelová,
velice děkuji za milé a kladné hodnocení. Jsem ráda, že se vám u nás líbilo a byli jste spokojeni. Je to radost, starat se o tak milé hosty, jako jste byli vy.
Doufám, že jste u nás nebyli naposled a těšíme se někdy opět na viděnou.
Veronika Kubů - ředitelka hotelu

Anonym

dospělý pár, 1.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Chezke prostredi, ciste pokoje, vynikajici vecere, ochotny personal.

  • Vadilo nam ze je povoleno koureni na balkonech. A i kdyz uvedeno ze cely hotel je nekuracky. Staci otevrit okno nebo balkonove dvere,a mate cely pokoj zakoureny.

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

2.4.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

28.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 19.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Zdenka Žílová

jednotlivec, 30.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Hotel na klidném místě, obklopený lesy, mimo hlavní turistické centrum, s vlastním parkováním. Centrum dostupné pěšky, cca 15-20 minut klidnou chůzi po značené cestě. Personál milý a ochotný, dobrá a chutná kuchyně.

  • Klidné místo, parkování zdarma, bazén, procedury. Ubytování v prostorném apartmánu s veškerým vybavením, všude čisto.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiří Štolba

dospělý pár, 31.12.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Restaurace neodpovídá na **** hotel . V popisu hotelu uveden u večeře výběr ze 4 hlavních jídel a salátový bufet . Výběr byl pouze ze tří i ze dvou a salátový bufet nebyl ani jeden den !!!

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Hana Soukupová

skupina přátel, 16.7.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Eva Helanova

dospělý pár, 27.6.2020

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Vyborny kuchar,ktery moc dobre varil

  • Nemam co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Eva Helanova

dospělý pár, 27.6.2020

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Zatim malo klientu,teprve se to rozjizdi,ale jinak super

  • V celku vse,vyborny kuchat. Moc nam chutnalo

  • Nemam co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8