+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Saint Moritz Recenzie

Hodnotenie hotela

93%
Vynikajúce

podľa 325 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    95%
  • Vybavenie

    92%
  • Komfort

    92%
  • Pomer cena/kvalita

    88%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Marketa Wernerova

jednotlivec, 29.4.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
5

Anonym

28.3.2024

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Jana Petličková

jednotlivec, 11.3.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • V požadavku jsem měla oddělená lůžka, ale byla manželská postel. Procedury v 8h ráno jsou dost nepříjemné, když si chce člověk odpočinout a trochu se vyspat., masér mi přišel jako naprostý amatér, při perličkové koupeli mi z trysek stříkala studená voda, takže jsem vylezla zmrzlá. Jinak super kuchyně a pěkný prostorný pokoj.

Personál
10
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Ludmila Perglová

jednotlivec, 5.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • vstřícný přístup paní maserky

  • Rozbite schody pri vstupu do hotelu, nezametené okolí hotelu vsude napadené listí, pavuciny na fasádě hotelu prostě nevlídné okolí již při příchodu do hotelu. V restauraci nám byl přislíben stul pro dva. Ovšem již druhý den byl obsazen a cituji slova servírky " oni přišli dřív a nebojte se o jídlo nepřijdete a najíte se. Podotýkám, že to nebyli česky hovořící hosté

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Robert Michalič

jednotlivec, 8.11.2016

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • 1. Výborné jídlo. 2. Klidné prostředí 3. Vlídný personál.

  • 1. Celkově velice dobrý dojem z hotelu pokazila klasická celková masáž, která je v nabídce na internetu proklamovaná jako 50-ti minutová. Průkazky které jsme na místě obdržely už byly napsané na 30-ti minutovou masáž. Realita byla poněkud zdrcující, masér nás vzal do své pracovny s manželkou najednou. Natřel nejdříve mne olejem téměř po celém těle bez náznaku jakéhokoliv masérského tahu. Přikryl dekou, kterou pokrývá zřejmě všechny klienty, nepoužil extra prostěradlo pod deku ! Pak natřel manželku. Celkově trvala celková masáž u mne i manželky dohromady 20 minut tj. 10 minut na jednoho !!! A zdůrazňují šlo jenom o natření kůže olejem bez jakéhokoliv masérského hmatu. Manželka je shodou okolnosti profesí masérka a já rehabilitační lékař v lázních, tak to snad umíme profesionálně posoudit. Celkový dojem naštěstí zachránily jiné služby poskytované na hotelu a příjemný personál.

Personál
9
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Roman Vašák

starší pár, 5.7.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Je znát že se šetří kde se dá. Staré tv se set-top boxem kde jdou 4 české programy. Bazén 8 - 20 čekal bych alespoň do 22. Po večeři si jít zaplavat ?. Snídaně ok. Večeře omezení výběr. Jinak byl na hotelu celkový klid a pohoda. Pokoje čisté ?

  • Ochotný a profesionální personál v balneo centru.

  • Chybějící Whirlpool. Nelze konzumace platit při odjezdu. Bez welcome drink ?

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Kateřina Šebková

mladý pár, 30.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Hotel bych doporučila spíše pro starší lidi nebo ty, kteří hledají klasické lázně a procedury. My jsme chtěli spíše wellness, ke kterému má hotel daleko. Jedna malá sauna, která se musela rezervovat a při procedurách jsme se cítili jako pacienti.

  • Velmi příjemné a ochotné recepční, krásná příroda a výhled z relaxačního koutku u bazénu. Hezky připravené prostírání na romantické menu.

  • Opravdu jsme se těšili na masáž, kterou nám zrušili. Při procedurách, které měly být relaxační bychom očekávali relaxační hudbu a ne rádio a zacházení jako s pacienty v nemocnici. Ve výtahu bývalo odloženo špinavé nádobí a čistící prostředky, přístup pokojských také neprofesionální.

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Anonym

jednotlivec, 19.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Celková spokojenost.

  • Klidné prostředí Ochotný a vstřícný personál. Parkování u hotelu.

  • Neupravené prostory kolem hotelu-zaplevelené záhony. Pavučiny vně oken balnea.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Miloslav Novak

jednotlivec, 27.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %
  • Děti nebyly, hřiště pro ďeti není. V soused staví je stavba, ruší úhlednost a čistotu okolí

  • Sauna nemá samostatnou odpočívá ránu. Lavice zaberou koupající.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
5

Ladislav Drda

jednotlivec, 10.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
6
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
5

Miroslav Sklenář

jednotlivec, 6.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Celkem příjemný relax.

  • - celková atmosféra - úroveň obsluhy v restauraci

  • - v hotelu 4* není obvykle, ze si host musí nosit k bazenu ručník z pokoje - velmi nízká úroveň masáže nohou, laxní neodborný přístup

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Kateřina Hanzlíčková

starší pár, 20.8.2019

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
70 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Barbora Vaňková

mladý pár, 7.5.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
70 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
5
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7

Markéta Nováková

jednotlivec, 25.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Pobyt byl velmi příjemný, personál milý. Můžu doporučit pro příjemný relax v klidném prostředí.

  • čistota, příjemné klidné prostředí

  • Přes příslib zajištění bezmléčné diety pro jednu z nás, nebyla dieta respektována a nebyla připravena žádná náhrada. Kompenzace byla nabídnuta alespoň v podobě kávy, ale rozhodně se nikdo nezabýval nabídkou alternativních pokrmů, především dezertů. Bohužel by bylo lepší příště neslibovat, aby bylo možné se připravit na to, že případná omezení si klient vyřeší sám tím, že si něco přiveze, ne že bude zklamán na místě.

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Komfort
5
Hodnota/peniaze
6

Anonym

16.10.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Miroslava Holotová

jednotlivec, 4.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 3.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6

Ivana Hefnerová

jednotlivec, 2.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Zborilova Katerina

jednotlivec, 19.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7